Toome Sinuni kõik Saaremaa puhtad loodusekstraktid kampaaniahindadega

Ostukorv

Su ostukorv on tühi

Jätka ostmist

Müügitingimused

Müügilepingu üldsätted

Käesolevad müügitingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi Leping), mis sõlmitakse veebipoes www.bionorhealth.ee (edasipidi Veebipoodkaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning OÜ Demo Farm (edaspidi Müüja) vahel.

Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on makstud Ostja poolt Maksekeskuse maksevärava kaudu ja peale pangalinkide/krediitkaardi makse sooritamist, mida kinnitab tagasi kaupmehe juurde suunamine. Teie poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).

Veebipoe omanik on OÜ Demo Farm (registrikood 12277669), asukohaga Lutserni, Metsküla, Saaremaa vald, 94271.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh. kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Tellimusi teostatakse Eesti Vabariigi siseselt. 

Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgnevad valikud: märkida näiteks veebipoe pakiautomaatide partnerid, kullerfirmad, ise kaubale järele tulemise võimalus.

Kauba saatmiskulud kannab Müüja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest kuid hiljemalt ühe nädala jooksul.Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Meie tarnepartner on Omniva.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastus on aktsepteeritav vaid tingimusel, kui toode on originaalpakendis ja kõigi markeeringutega ning sellel pole kahjustuste ega kasutamise jälgi.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@bionorhealth.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Müüjale. Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu (kui tellimuse eest on ette nähtud saatmiskulu, jääb see Ostja kanda, samuti kauba tagastamisega seotud kulutused). Kui tagastamisele kuuluv kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada toote väärtuse vähenemine.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus pretensiooni ilmnemisel pöörduda Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bionorhealth.com. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.

    Vaidluste lahendamine

    Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bionorhealth.com.

    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siit. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.